Explore So Funny, Funny Stuff, and more!

Bucky didn't kill him. Hydra killed him. Bucky was being held prisoner. It was in his own damn mind but still. He was a prisoner

*sobs emotionally* I never thought to think that when Howard Stark died in a "car accident" that it was Bucky who caused it.but it makes complete sense oh goshhhhhh! why does it have make complete sense?<——and it was proven in civil war

Love this man.

This man is awesome! Tom Hiddleston continues to treat ladies with respect while others are so negative about them. I hope a lot of people look up to him and realize that this is how to treat someone to get respect

Hahaha, so awesome!

Jijijiji I had to do this! :3 @GodAwesomeHair #Thor #Loki on Twitpic

I was just watching this movie and when I saw that part I started laughing because I pictured Thor and Loki saying it :D <<<I loved the Film: Eldorado and now I love the Avengers and especially loki. But every time I see this, I can't stop laughing

TomHiddleston and ChrisHemsworth | Loki, Thor, and Earth's technology (TheAvengers, 2012)

I think because Loki is curious and never fit into Asgardian society it kept his mind open to new cultures and understanding. Where Thor is an Asgardian hero and fits in his home world. Also Loki is like 10 times more intelligent than Thor.

I didn't think of that this way, but it's actually so right... and sad...

I think he thinks it's funny how NOT original Volstagg is (and that it's darkly funny that things haven't really changed). Because his reaction to Sif vs Volstagg is actually very different. -- I feel bad for Loki.

Awwww Tom Hiddleston and Cookie Monster. This just made my otherwise crappy day.

Tom Hiddleston & Cookie Monster - I love these comments. Seriously, does anyone think preschoolers will relate to "delayed gratification"?<<<< In response to this, it is never too early to build your vocabulary. Intelligence is a great thing.

Who was your favorite superhero growing up?

Who was your favorite superhero growing up? My favorite superhero was iron man

Loki is Shego! Lol Omg! That makes Hego Thor!!!! 0.0

Donald Trump would deport this joke

Loki is Shego! That makes Hego Thor! Love this comparison given that Disney now owns Marvel.

http://www.fanactu.com/galerie/cinema/2256/1/1/avengers-hommes-super-heros.html

Look at these amazing actors as their hero personas and when they're playing the people behind them. look at Captain America - so starkly different from the fun loving Chris. LOOK AT TOM SMIRKING

It’s Chris Evans playing as Loki (played by Tom Hiddleston) who is playing Captain America! So basically, Captain America is playing a weird version of himself.

Honestly yeah I forgot that it wasn't actually Tom Hiddleston playing Loki--it's actually Chris Evans playing Tom Hiddleston playing Loki playing Chris Evans playing Steve Rogers

Loki where are you going!..... OUT! (Ahhaah laughing and crying)

Thor Odinson on

Loki where are you going!<<<Haha "rebellious teenage emo stage" that's a great description

... I really don't need to comment...

If Tom Hiddleston were the Old Spice Guy.<<<<~ I wish Tom was the old spice guy.

Pinterest
Search